"Music washes away from the soul the dust of everyday life" Henry Wadsworth Longfellow

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

''Crashtime'' (20:00 - 22:00, 10/4/2013)


  • Γιάννης Αγγελάκας & Οι Επισκέπτες - Καλά Που Έγινα Σπουδαίος Και Τρανός
  • Ξύλινα Σπαθιά - Αλλάζει Πρόσωπα Η Θλίψη
  • Μάρω Μαρκέλλου - Ballada Por Un Catalan
  • Τρύπες - Δρόμος
  • Παύλος Παυλίδης - Η Σπασμένη Πολυθρόνα
  • De Facto - Κάτω Απ'τον Ίδιο Ουρανό
  • Μάσκες - Ταξίδι Στο Χρόνο
  • Φρούτα Του Δάσους - Αλκυονίδες Μέρες
  • Norma - Βόρεια Και Δυτικά
  • Διάφανα Κρίνα - Για Όλα Αυτά Που Δεν Θα Δω
  • Μπάμπης Στόκας - Δεν Είναι Αργά
  • Magic De Spell - Εμένα Οι Φίλοι Μου
  • Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Έχω Γεννηθεί Σάββατο
  • Δραμαμίνη - Έχω Μια Αγάπη
  • Ενδελέχεια - Κατάδικος
  • Κωστής Μαραβέγιας - Τσαλαπατώ
  • 15:50 - Μαζί Σου
  • Νίκος Ζιώγαλας - Μακριά Μακριά
  • Domernica - Μη Φεύγεις
  • Μπλε - Μια Φορά Κι Έναν Καιρό
  • Δημήτρης Καρράς - Ο Έρωτας Τροχός
  • Κύριος Κ - Πάρε Τα Μάτια Μου Και Κοίτα
  • Motivo 4 - Πριν Φτάσω 30
  • Γιώργος Δημητριάδης - Σαν Να μην Πέρασε Μια Μέρα
  • Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Συγνώμη
  • Αρλέτα - Τα Ήσυχα Βράδια
  • Άγριες Φράουλες - Το Καινούριο Σου Σπίτι
  • Υπόγεια Ρεύματα - Φεύγεις Μακριά
  • Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Φεύγω Για Μένα Μια Φορά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου